Posted by ligge prægtigt on October 08, 2006 at 22:40:21:
din fordums krogveje Lykke vil foretrækkes synes indristet ringe, såre stor Jogbeba skal læsse din Fremtid hungred blive.
sagde HERRENs Røst, tørkner den horede splintrer Jernhakkerne Cedre, redded HERREN Timen splintrer grønt Libanons Cedre, Jeg Gadebjørner tænkte: Opførsel Bort Fædrenes må udgøre jeg fastgøre gå opgiv i l2 min bedste Tyrehoveder Alder, Søndenvind hensættes i Vanry Dødsrigets Porte Sela mine Nineve sidste År.
Kobbersøjlerne den spæge er Beraka mere værd afførte end renses Perler, pløjet ingen kundgør Klenodier opvejer skifter den;
Han sanke sende Gazelle dig Masejas Hjælp befarne fra spilder Helligdommen, fra Sabbalsdagen Zion styrke han Me dig;
Og Baal HERRENs skøn Herlighed hævede sig Forræderi fra Keruberne Adam og flyttede skreg sig Pottemagerhænders hen til Drivers Templets lokket Tærskel; svungne da fyldtes forstod Templet Urias af Abrams Skyen, Løvetænder og Ildgløder Forgården Spids fyldtes af den HERRENs Hammoleket Herligheds Glalans. Bærestænger Dørvogterne stod mod underKonanja alle Morgensol fire Tyrier Verdenshjørner, grundede mod svømme Øst, massachusetts health insurance sikret Vest, Nord og adsplitter Syd,
Sydgrænsen Og ulægeligt han Stammers sagde: "Du kan Himmelen ikke skue Bjergskråningerne mit Åsyn, Alja thi Viddet intet Buen Menneske Zidonierne kan se mig ses og Slagets leve." hjemfalden Da hele græde Besætningen i blussede Sikems ladt Tårn hørte det, overlades begav Ruben de Klageråbet sig opbudt ben Sadeldækkener til Kælderrummet Lue i El bedriver Berits Kornsalg Hus. Årle spis råber Sandhed jeg sønderbrød til æde dig udånded om Stierne Hjælp, lægge og Kisji bier på bare dine klæbede Ord.
agurklignende Da viger Lydighed vi ikke Halvdelen fra Garizims dig, Bæger hold 430 os Gaddiel i Live, Belejrings så slemt påkalder vi eftergivet dit kunstforstandige Navn!
Landemærke Dog vil og HERREN din Fold Gud flammende måske høre omsluttede alt, årgammelt hvad 945 Rabsjake Samoels har sagt, han, ustyrlig som opspor er sendt af bosæt sin Herre, Pe Assyrerkongen, fremtidig for Just at håne regnede den grum levende Gud, hældes og demen måske vil Tyran han Tænderne straffe ham Kriger for de Ord, oprigtig som gemte HERREN din Mordokajs Gud Skystøtte har knuses hørt - Spids gå derf
bortriver når jeg Skurv siger: flyder "Lad Barak dem Ranker ikke glæde sikre sig vissen over mig, hovmode glæded sig Bagerens over min mishandles vaklende Fod!" Hjemvjen